تمامی سفارشات ثبت شده در تاریخ 1403/01/14 پردازش و ارسال می گردد
021-43000063

کیبورد و ماوس بی‌سیم مایکروسافت مدل Desktop Bluetooth

Microsoft Desktop Bluetooth Wireless Keyboard and Mouse QHG-00016

از {{model.count}}
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • ابعاد کیبورد: 19 × 123.7 × 434.9 میلی متر
  • وزن کیبورد: 461.6 گرم
  • کلیدهای Function: دارد
  • کلیدهای میانبر: کلیدهای سفارشی نسخه آفیس و ورودی شکلک (شکلک)
فروشگاه فروشگاه اینترنتی "اچ پی کالا"
کد محصول: 157969153
موجود ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استفاده از بلوتوث 4 و اتصال بدون نیاز به سیم یا دانگل طراحی مینیمالیستی مدرن و بسیار ساده عمر باتری یک ساله برای موس کیبورد موس با تکنولوژی رهگیری نور آبی و قابل استفاده برای افراد چپ دست (طراحی قرینه)

محصولات مرتبط

کیبورد و ماوس بی‌سیم مایکروسافت مدل Desktop Bluetooth

اگر به دنبال موس و کیبوردی هستید که برای کارهای حرفه ای و روزانه نیازمند آن هستید، کیبورد و موس بی سیم Desktop از شرکت مایکروسافت گزینه ای مناسب و کاربردی برای شما می باشد. شرکت مایکروسافت کیبورد و موس Desktop را به صورت بی سیم طراحی و تولید کرده است. کیبورد و موس بی سیم مایکروسافت Desktop یک مجموعه فوق العاده از شرکت مایکروسافت است. این پکیج موس و صفحه کلید از طریق بلوتوث با انواع ابزارها ارتباط برقرار می کند. شما می توانید کیبورد و موس بی سیم مایکروسافت Desktop را به رایانه، لپ تاپ، تبلت و… خود از طریق درگاه بلوتوث متصل کنید. کیبورد و موس بی سیم مایکروسافت Desktop ، از مواد درجه یک و با کیفیت ساخت بالا تولید شده است و شما می توانید سال های سال به راحتی از آن ها استفاده کنید.

مشخصات ظاهری و ابعاد موس
موس بی سیم مایکروسافت Desktop دارای ابعاد 38.3 × 58.2 × 100.4 میلی ‌متر و وزن 78 گرم است در واقع شما با یک موس بسیار خوش دست، ساده، زیبا و سبک که آرگونومی نیز می باشد رو برو هستید، که هنگام کار با آن به هیچ عنوان دست شما احساس خستگی نخواهد کرد و کنترل همه چیز را در دست بگیرید. این موس از جنس پلاستیک با کیفیت و یک دست ساخته شده است. همچنین این موس دارای دقت بسیار بالایی است که به شما اجازه می دهد تا نشانگر را بدون هیچ گونه پرشی و یا تاخیری بر روی قسمت های مختلف نمایشگر خود به حرکت در آورید و به سادگی فعالیت های مورد نظر خود را اعمال کنید. در قسمت زیرین موس بی سیم مایکروسافت Desktop ، دکمه‌ روشن/خاموش و محفظه‌ باتری دیده می‌شود. پوشش محفظه‌ باتری موس نیز همانند کیبورد از نوع مغناطیسی است، برای باز کردن این پوشش کافی است قسمت پایین آن را فشار دهید.
کیبورد و ماوس بی‌سیم مایکروسافت مدل Desktop Bluetooth
دقت عملکرد موس
در موس بی سیم مایکروسافت Desktop  از یک حسگر اپتیکال با دقت ۱۰۰۰ dpi استفاده شده است و به این مفهوم که حسگر یاد شده قادر است در هر اینچ، هزار نقطه را تشخیص دهد. چنین دقتی، باعث می‌شود حرکت نشانگر، نرم و روان باشد و کاربر نیز کنترل بیشتری روی آن داشته باشد.
کیبورد و ماوس بی‌سیم مایکروسافت مدل Desktop Bluetooth
مشخصات ظاهری و ابعاد کیبورد
طراحی کیبورد بی سیم مایکروسافت Desktop به صورتی است که دکمه های روی آن به صورت فشرده کنار هم قرار گرفته اند اما با این حال این کیبورد به قدری خوش دست و سبک می باشد که شما میتوانید در مدت زمان کم با آن ارتباط برقرار کنید، از لحاظ ظاهری کیبورد بی سیم مایکروسافت Desktop بسیارکوچک و جمع و جور می باشد و ابعاد آن 19.8 × 123 × 434 میلی‌ متر و وزن آن 460 گرم است. اتصال کیبورد بی سیم مایکروسافت Desktop همانند موس این مجموعه از نوع بی سیم و ازطریق بلوتوث انجام می شود که برد آن 10 مترو فرکانس آن 2.4 گیگاهرتز است.
کیبورد و ماوس بی‌سیم مایکروسافت مدل Desktop Bluetooth
عملکرد صفحه کلید
کار با کیبورد بسیار ساده می باشد و تنها نیاز است تا بلوتوث تعبیه شده را با دستگاه مورد نظر خود شناسایی کنید تا بتوانید به سادگی از لذت کار با آن نهایت لذت را ببرید. انعطاف بسیار بالای دکمه ها و وزن مناسب دستگاه را نیز مدیون به کارگیری متریال مناسب در ساخت هستیم که سبب شده تا کاربر بتواند به سادگی از لذت کار با صفحه کلید بهره مند شود. کیبورد این مجموعه ۱۰۴ کلید استاندارد را در بر گرفته است، این کلیدها از جنس پلاستیک مات و برخلاف کیبوردهای دیگر مایکروسافت مسطح هستند. مات بودن کلیدها باعث می ‌شود اثر انگشتان دست روی آن ‌ها چندان واضح نباشد. کلید های به‌ کاررفته در کیبورد مجموعه‌ دیزاینر بلوتوث دسکتاپ، عمق حرکتی مناسبی دارند و فاصله آن‌ ها از هم کافی به نظر می‌رسد. سطح کلید های این کیبورد نیز صاف است و انحنایی ندارد. بافت به‌ کار رفته در سطح کلید ها به‌گونه‌ای است که حین فشردن آن ها نرمی خاصی احساس کنید که لذت تایپ با کیبورد را دو چندان می‌کند. در قسمت بالای کیبورد، مجموعه ‌ای از کلیدهای میانبر وجود دارد که دسترسی کاربر به ابزارهایی همچون منوی تنظیمات، کنترل‌ موسیقی و جستجو را ساده‌تر می‌کنند. در قسمت بالای کیبورد بی سیم مایکروسافت Desktop ، پایه ثابتی در نظر گرفته شده است تا با فاصله ‌ای که از سطح میز ایجاد می‌کند، کار با این کیبورد را ساده‌ تر کند.

کیبورد و ماوس بی‌سیم مایکروسافت مدل Desktop Bluetooth
منبع تغذیه کیبورد و موس بی سیم مایکروسافت Desktop
منبع تغذیه کیبورد و موس بی سیم مایکروسافت Desktop هر کدام توسط دو عدد باتری AAA انرژی خود را تامین می کنند. محل قرارگیری این باتری ‌ها داخل پایه‌ کیبورد و زیر پوششی است که به ‌صورت مغناطیسی به پایه متصل می‌شود. کارکرد باتری موس 6 ماه و کارکرد باتری صفحه کلید 12 ماه است.
کیبورد و ماوس بی‌سیم مایکروسافت مدل Desktop Bluetooth
سازگاری با سیستم عامل ها
کیبورد و موس بی سیم مایکروسافت Desktop با سیستم عامل های Windows, Mac 10.10and Above, Android 4.4 And Above سازگار است.
کیبورد و ماوس بی‌سیم مایکروسافت مدل Desktop Bluetooth

Microsoft Desktop Bluetooth Wireless Keyboard and Mouse QHG-00016

ابعاد کیبورد
19 × 123.7 × 434.9 میلی متر
وزن کیبورد
461.6 گرم
کلیدهای Function
دارد
کلیدهای میانبر
کلیدهای سفارشی نسخه آفیس و ورودی شکلک (شکلک)
تعداد باتری
تا 3 سال
نوع باتری صفحه کلید
باتری آلکالاین سایز AA
عمر باتری صفحه کلید
تا 15 ماه
نمایشگر وضعیت باتری صفحه کلید
ندارد
کلید روشن و خاموش کیبورد
ندارد
ورودی USB (هاب)
ندارد
ورودی و خروجی میکروفون - هدفون
ندارد
تاچ پد
ندارد
صفحه نمایش
ندارد
مقاوم در برابر نفوذ مایعات
ندارد
مقاوم در برابر گرد و غبار
ندارد
چراغ‌ پس زمینه صفحه کلید
ندارد
حروف حک شده فارسی
ندارد
ابعاد ماوس
38.3 × 58.2 × 100.4 میلی متر
وزن ماوس
78 گرم
تعداد کلیدهای ماوس
3 عدد
نوع حسگر ماوس
بلوترک - BlueTrack
دقت
1000ppi
تعداد باتری ماوس
1 عدد
نوع باتری ماوس
باتری آلکالاین سایز AA
عمر باتری ماوس
تا 12 ماه
نمایشگر وضعیت باتری ماوس
ندارد
کلید روشن و خاموش ماوس
دارد
ویژگی های ماوس
قابليت کارکردن با هر دو دست
نوع اتصال
بی سیم
نوع رابط
بلوتوث
برد کارکرد
تا 10 متر (فضای بدون مانع)
نسخه بلوتوث
4.0
منبع تغذیه
باتری
درایور یا اپلیکیشن اختصاصی
ندارد
سازگار با سیستم عامل‌ ها - دستگاه ها
Windows 10, 8, 7 - Mac OS X 10.4, 10.7
محتویات کالا
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...