021-43000063

هاب 8 پورت USB-C مدل 1908

1908 USB-C 8 Port Hub

از {{model.count}}
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • اندازه: 170*97*23 میلی متر
  • جنس: آلیاژ آلومینیوم
  • وزن: 143 گرم
  • طول کابل: 250 میلی متر
فروشگاه فروشگاه اینترنتی "اچ پی کالا"
کد محصول: 157205652
موجود ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

دارای 8 درگاه تبدیل یک درگاه USB-C به , HDMI , USB-C PD , USB 3.0 , RJ45 , SD & TF Card   |   دارای قابلیت PowerDelivery   |   بدنه با کیفیت آلومینیومی   |   ابعاد کوچک و جمع و جور    |    سازگار با دستگاه های دارای درگاه Thunderbolt

محصولات مرتبط

هاب 8 پورت USB-C مدل 1908

1908 USB-C 8 Port Hub


احتمالاً برای شما هم پیش آمده است که نیاز به انواع مختلف پورت‌ها با تعداد بیشتر بر روی لپ تاپ خود داشته باشید. در چنین مواقعی استفاده از انواع هاب به کمک شما می‌‎آید. به کمک این هاب‌ها می‌توانید یک درگاه دستگاه خود را به چند درگاه تبدیل کرده و استفاده‌های مختلفی از سیستم خود کنید و دیگر نگران کمبود پورت نباشید.

هاب 8 پورت USB-C مدل 1908 محصولی باکیفیت از برند اونتن است که دقیقا برای پاسخ به این نیاز شما طراحی شده است. با توجه به اینکه امروزه بر روی بسیاری از لپ تاپ‌ها از درگاه Type-c استفاده می‌شود، استفاده از این هاب که درگاه Type-c لپ تاپ شما را به 12 درگاه کاربردی دیگر تبدیل می‌کند، انتخاب بسیار مناسبی است. مجموعه متنوعی از درگاه‌ها که بر روی این هاب قرار گرفته آن را به محصولی پراستفاده در محیط‌های خانگی یا اداری بدل می‌کند. 

!!! توجه داشته باشید برای استفاده از درگاه HDMI , VGA و Display این تبدیل، خروجی USB-C دستگاه شما باید از Thunderbolt پشتیبانی کند ( برای مثال سری جدید مک بوک های اپل ) !!!
فهرستی از دستگاه‌هایی که این محصول پشتیبانی می‌کند، در بخش تصاویر می‌توانید ببینید.


این هاب Type-c دارای 8 پورت گوناگون شامل 1 پورت HDMI، سه پورت USB 3.0، یک پورت USB Type-c، درگاه کارت حافظه از نوع SD و TF، و درگاه LAN است. مجموعه این پورت‌ها که ذر سه طرف این هاب سوی این هاب زیبا و شکیل قرار گرفته، این هاب را به یکی از ضروری‌ترین دستگاه‌‎های جانبی پر استفاده تبدیل کرده است. ظاهر این مبدل چندکاره دارای حجم استاندارد است و روی میز کار در خانه یا اداره شما ظاهری دلچسب دارد.

درگاه‌های USB 3.0 این هاب قابلیت انتقال داده‌ها با سرعت 600 مگابایت بر ثانیه را دارند. یکی از درگاه‌های Type-c این هاب نیز ویژگی Power Delivery را دارد که این امکان را در اختیار شما می‌گذارد که لپ تاپ خود را نیز به کمک این هاب شارژ کنید. همچنین می‌توانید گوشی تلفن همراه خود را نیز با اتصال به درگاه‌های USB 3.0 نیز این هاب از یک منبع تغذیه شارژ کنید. شیارهای کارت حافظه این هاب نیز توانایی پردازش کارت‌های حافظه تا ظرفیت 2 ترابایت دارند. 

درگاه HDMI این هاب، تصاویری با رزولوشن 4K در اختیار شما می‌گذارد. در این صورت فریم تصاویر 30 هرتز خواهد بود. اگر روزولوشن تصاویری که پخش می‌کنید 1080باشد، تصاویر فریم ریت 60 هرتز بر ثانیه خواهند داشت. در کل به کمک این هاب ‌می‌توانید تصاویر را با کیفیت بالا روی تلویزیون خانه خود تماشا کنید. درگاه شبکه که روی این هاب 

برای مشاهده و خرید انواع هاب Type-c کلیک کنید

اندازه
170*97*23 میلی متر
جنس
آلیاژ آلومینیوم
وزن
143 گرم
طول کابل
250 میلی متر
جنس کابل
PVC
تعداد درگاه
8 درگاه
ولتاژ ورودی
DC20V
شدت جریان ورودی
6.5A 130Watt
نوع رابط
USB-C
درگاه شبکه
RJ45 10/100/1000Mbps
درگاه HDMI
یک درگاه
پشتیبانی از رزولوشن تا 4K*2K@30Hz , 1080p@60Hz
مشخصات Thunderbolt
Thunderbolt v3
USB-C
یک درگاه با قابلیت Power Delivery 87W
USB 3.0
دارد
3 درگاه
با سرعت انتقال داده 5Gbps
درگاه کارت حافظه
دارد
دو عدد SD و TF پشتیبانی تا 2 ترابایت
قابلیت اتصال آداپتور
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...