021-43000063

اس اس دی اینترنال ای دیتا مدل Ultimate SU630 ظرفیت 480 گیگابایت

ADATA Ultimate SU630 Internal SSD Drive 480GB

از {{model.count}}
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • ظرفیت: 480 گیگابایت
  • فرم فکتور: 2.5 اینچ
  • NAND Flash: 3D QLC
  • ابعاد: 100.45 در 69.85 در 7 میلی‌متر
فروشگاه فروشگاه اینترنتی "اچ پی کالا"
کد محصول: 159497584
موجود ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ظرفیت 480 گیگابایت   |   رابط: SATAIII   |   فرم فاکتور: 2.5 اینچ   |   سرعت خواندن: 520MB/s   |   سرعت نوشتن: 450MB/s

محصولات مرتبط

اس اس دی اینترنال ای دیتا مدل Ultimate SU630 ظرفیت 480 گیگابایت

ADATA Ultimate SU630 Internal SSD Drive 480GB


حافظه اس اس دی «Ultimate SU630» از سوی برند مطرح «ای دیتا» (ADATA) روانه‌ی بازار شده است. این محصول در واقع یک SSD با ظرفیت 480 گیگابایت است. این اس اس دی از طریق رابط SATA3.0 به کامپیوتر متصل می‌شود و می‌تواند با سرعت زیاد به انتقال اطلاعات بپردازد. حافظه‌های SSD برخلاف هارددیسک‌ها برای انجام پردازش‌های مربوط به ذخیره‌سازی اطلاعات از هیچ قسمت حرکتی استفاده نمی‌کنند. 

این موضوع باعث مقاومت آن‌ها دربرابر شوک می‌شود. حافظه‌ی SSD ای دیتا مدل Ultimate SU630 می‌تواند میزان زیادی از شوک را تحمل کند. فرم فاکتور این حافظه 2.5 اینچی است که به‌راحتی می‌توان آن ‌را جایگزین هارددیسک لپ‌تاپ کرد. سرعت خواندن اطلاعات به صورت ترتیبی برابر به 520 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن در آن به 450 مگابایت برثانیه می‌رسد. 

سرعت زیاد انتقال اطلاعات در SSDها باعث انجام سریع پردازش‌ها در کامپیوتر می‌شود. همچنین به یاری مصرف انرژی کمترشان نسبت به هارددیسک‌ها، می‌توان شارژدهی بیشتری را از باتری لپ‌تاپ انتظار داشت. ظرفیت 480 گیگابایتی این حافظه برای کاربرانی ‌که اطلاعات زیادی برای آرشیوکردن در کامپیوتر خود دارند مناسب است.

ظرفیت بالا بدون زحمت مضاعف -3D QLC SSD

اس اس دی ای دیتا مدل SU630 به دلیل بهره‌مندی از تکنولوزی QLC 3D NAND و ظرفیت 480 گیگابایت فرصتی ایده‌آل را پیش‌روی کاربرانی قرار می‌دهد که به دنبال افزایش فضای ذخیره‌سازی و ارتقاء عملکرد و سرعت بوت سیستم خود هستند و می‌خواهند درایو خود را از HDD به SSD تغییر دهند.


تقویت عملکرد با استفاده از SLC Caching پویا

در حالت SLC Caching، هر سلول حافظه همانند ساختار فلش SLC تنها یک بیت داده نگه‌داری می‌کند. در نتیجه موجب افزایش عملکرد می‎شود. این امر موجب می‌شود تا SU630 به سرعت خواندن ۵۴۰مگابایت درثانیه و نوشتن ۴۵۰مگابایت درثانیه دست پیدا کند که موجب افزایش سرعت بالا آمدن سیستم، انتقال سریعتر فایل‌ها و دانلود سریعتر می‌شود.


موتور تصحیح‌خطای پیشرفته LDPC ECC

تکنولوژی تصحیح‌خطای LDPC ECC کارایی و دوام اس اس دی ای دیتا مدل SU630 را در مقایسه با اس‌اس‌دی‌ هایی که از این فناوری استفاده نمی‌کنند و یا از BCH ECC برای تصحیح خطا استفاده می‌کنند، دو چندان کرده است.


مقاوم‌تر، کم‌صداتر و قابل‌اعتمادتر

به دلیل عدم‌استفاده از هیچ مکانیزم مکانیکی در ساختار اس‌اس‌دی‌ها آنها به مراتب از هادردیسک‌ها مقاوم‌تر هستند. اس‌اس‌دی‌ها مقاومت بیشتری در برابر شوک، لرزش و دمای بالا دارند به همین دلیل برای حفاظت از داده‌ها گزینه بهتری محسوب می‌شوند. علاوه‌بر‌این اس‌اس‌دی‌ها بدون صدا کار کرده و انرژی کمتری نیز مصرف می‌کنند.


مدیریت آسان اس اس دی ای دیتا با نرم‌افزار SSD Toolbox

نرم‌افزار رایگان ADATA SSD Toolbox پیکربندی، بهینه‌سازی و پایش SSD را به راحتی و با سرعت بالا امکان‌پذیر می‌سازد. این نرم‌افزار شرایط کلی و اطلاعات دقیق عمر محصول و سالم بودن درایو را نشان می‌دهد. همچنین نرم‌افزار انتقالی که همراه SU630 ارائه می‌شود مناسب کسانی‌ است که می‌خواهند از هارددیسک قدیمی خود به SSD مهاجرت کنند!


طراحی زیبا و کاربردی اس اس دی اینترنال با کمک به‌روزترین تکنولوژی

حافظه SSD ای دیتا دارای طراحی بسیار زیبایی است و مدل Ultimate SU630 همراه با آخرین متدهای روز دنیا ساخته شده است و می‌توانید نسبت به آن اطمینان کامل داشته باشید. ظرفیت آن هم برای این نوع حافظه اس اس دی بسیار عالی است و برای مقاصد خاصی می‌توانید از آن استفاده کنید. به‌طور مثال، شما می‌توانید از حافظه SSD برای درایو اصلی C خود استفاده کرده و علاوه بر ویندوز، برنامه‌های خود را هم روی آن نصب کنید تا هم سرعت لودینگ ویندوز شما بالاتر باشد و هم بتوانید از سرعت اجرای بهینه و پرسرعت برنامه‌های متنوعی مانند فتوشاپ و پریمیر در کامپیوتر خود استفاده کنید.


اگر شماهم از این محصول استفاده کردید، نظراتتون رو در بخش دیدگاه ها، با ما به اشتراک بزارید!

ظرفیت
480 گیگابایت
فرم فکتور
2.5 اینچ
NAND Flash
3D QLC
ابعاد
100.45 در 69.85 در 7 میلی‌متر
رابط
SATA 6Gb/s (SATA III)
حداکثر سرعت خواندن ترتیبی
تا 520 مگابایت بر ثانیه
حداکثر سرعت نوشتن ترتیبی
تا 450 مگابایت بر ثانیه
حداکثر سرعت خواندن تصادفی (4K IOPS)
تا 40 هزار
حداکثر سرعت نوشتن تصادفی (4K IOPS)
تا 65 هزار
دمای عملیاتی
0 تا 70 درجه سانتی‌گراد
دمای نگهداری
40- تا 85 درجه سانتی‌گراد
مقاومت در برابر شوک
1500G / 0.5ms
MTBF
1,500,000 ساعت
نرخ TBW
800 ترابایت
جنس بدنه
پلاستیک مقاوم
سایر امکانات
فناوری SLC Caching Write Booster
مدیریت آسان با نرم افزار SSD Toolbox
دارای قابلیت تصحیح خطا (ECC (error correction code
استفاده از نسل جدید فلش‌ها: 3D TLC NAND Flash
تاییدیه‌ها
RoHS, CE, FCC, BSMI, VCCI, KC

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...